Servicii de tip HELPDESK

Pro Tech Security & IT Support > Servicii > Servicii de tip HELPDESK

Ce înseamnă HELPDESK?

În contextul dezvoltării afacerii dumneavoastră este normal să crească și numărul dispozitivelor IT folosite. Astfel, cresc exponențial șansele ca acestea să vă ofere stres în plus din cauza defectării sau a funcționării necorespunzătoare. Tocmai pentru a preveni situațiile neplăcute pentru dumneavoastră, beneficiați de următoarele avantaje dacă veți începe colaborarea cu noi:

  • Intervenție imediată asupra problemelor apărute
  • Gestionarea tuturor problemelor de la nivel 1 până la nivelul 3
  • Asistență online pentru rezolvarea problemelor sau chiar on-site dacă situația presupune acest lucru
  • Flexibilitate și adaptare pentru nevoile companiei dumneavoastră privind programul și tariful

Descoperă câteva dintre serviciile noastre auxiliare

Problemele întâmpinate se clasifică în mai multe niveluri în funcție de gravitatea și timpul lor de rezolvare. Nivelul 1 presupune probleme precum funcționarea necorespunzătoare a unei imprimante, în timp ce problemele de nivel 3 pot fi urmatoarele: viruși în rețeaua internă de internet sau pierderea datelor de pe dispozitive.

Mentenanță a rețelei IT

We’ve been a nearly thought strategy leader for five

Pontaj și card acces

We’ve been a nearly thought strategy leader for five

Mentenanță website

We’ve been a nearly thought strategy leader for five